HENKILÖKUNTA

Klinikkamme henkilökunta on ystävllistä ja kokenutta, kaikilla on asinamukainen terveydenhuoltoalan koulutus. Tämä takaa saamasi palvelun tason.

LT Heikki Penttilä, kirurgian- ja plastiikkakirurgian erikoislääkäri, klinikan lääketieteellinen johtaja

Ylioppilas 1978

Lääketieteen lisensiaatti 1985

Laillistettu lääkäri 1986

Kirurgian erikoislääkäri 1994

Plastiikkakirurgian erikoislääkäri 1998

Lääketieteen tohtori 2012

Erikoistunut kasvojen, rintojen ja vartalon plastiikkakirurgiaan sekä esteettiseen kirurgiaan.

-Silmäluomileikkaukset

-Kasvojen kohotukset

-Nenän muotoilu

-Korvalehtien muotoilu

-Rasvaimut

Rintojen suurennukset, kohotukset ja pienennykset

-Vatsan ja raajojen ihon kiristykset

-Hiustensiirrot

-Täyteaine-, botuliini- ja PRP pistokset

-Ihon laser- ja radiofrekvenssikäsitelyt ryppyjen poistamiseksi

LKT Harri Selänne, yleislääketieteen ja liikuntalääketieteen erikoislääkäri

Harri Selänne on yksi Suomen tunnetuimpia liikuntalääketieteen erikoislääkäreitä ja edelläkävijä PRP hoidon antamisessa.

Harri Selänne on työskennellyt vuosia monien huippu-urheilijoiden ja olympiavalmennettavien kanssa. Selänteellä on pitkä kokemus myös tuki- ja liikuntaelinsairauksien hoitamisesta. Hänen osaamisalueita ovat muun muassa erilaisten urheiluvammojen ja rasitusvammojen hoito sekä kuntoutus.Hän on erittäin kokenut myös nivelkuluman eli artroosin hoidossa.

Harri Selänteeltä saa avun moniin sairauksista johtuviin ongelmiin, eikä pelkästään tuki- ja liikuntaelinten äkillisten vammojen ja niiden kiputilojen hoitoon.

Ylilääkäri Selänne vastaanottaa asiakkaita Kaivopuiston Klinikalla joka toinen tiistai ja pitää vastaanoton yhteydessä myös akuuttia tapaturmaklinikkaa, johon asiakas voi tulla ilman ajanvarausta.